
Dacia Spring - оновлена версія електричного хетчбека Renault City K-ZE, що був представлений на ринку Китаю з 2019 року. Від китайського електрокара він відрізняється оригінальним орнаментом пластикової обшивки кузова, новою корпоративною «радіаторною решіткою», за якою ховається вихіддля зарядки, формою оптики, флуоресцентними помаранчевими акцентами в екстер'єрі та логотипом марки.
Салон електрокросовера оформлений практично так само, як у Renault City K-ZE. Відмінності лише в новому чотирихспицевому рульовому колесі і сервоприводі з кнопкою замість механічного повзунка управління режимом рециркуляції у кліматичної системи. У базовій комплектації монохромний дисплей на передній панелі, електропідсилювач рульового управління, центральний замок, електричні склопідйомники, шість подушок безпеки, ESP, обмежувач швидкості і система автоматичного гальмування, що працює на швидкості від 7 до 170 км/год.
Більш дорогій комплектації доступна 7.0-дюймова мультимедійна система з навігатором, Bluetooth, USB-виходом і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, кондиціонер, камера заднього виду, електрорегулювання дзеркал і повнорозмірна запаска.
Варіант силової установки один - 45-сильний електромотор (125 Нм), а також встановлена під днищем тягова батарея ємністю 26.8 кВт • год. Запас ходу заявлений на рівні 225 км по циклу WLTP, але в міському режимі Spring може проїхати до 295 км. Від стандартної побутової розетки на 220В батарея кросовера заряджається до 80% ємності за 14 годин, від швидкісної зарядної станції - менше години.
Максимальна швидкість обмежена на 125 км/год. При активації Eco-режиму потужність мотора знижується до 31 к.с., а "максималка" - до 100 км/год.